Front Row Seats To The End Of The World


God afton,

När jag gick på gymnasiet var Funeral For A Friend bland det bästa jag visste, och en stor influens för mitt dåvarande band. Vi hette My Secret Way och var minst lika coola. Har inte lyssnat mycket på dem sen dess, de släppte något nytt album där vid 2007-2008 nångång som sög har jag för mig. Nu släppte de en ny platta för cirkus en vecka sedan som heter "Welcome Home Armageddon". Nedan finns en låt därifrån, och jag gillar det! Först var jag lite hård mot cleansången som kommer in efter ett tag men har accepterat den nu (tror jag). Låten är lite utan en sammanfattning av vad jag gillar för musik idag och vad jag gillade hos FFAF förr.



Det är lite hackigt, men det är kanske meningen.

De kommer förövrigt till Göteborg i April, och jag kan ju inte förneka att man är lite småsugen ändå.

Kommentarer
Postat av: AnnieBanani

hehe jag föredrog också Leaving Polly. det låter vackert på ngt sätt? på ett lite tragiskt sätt men ändå "YEAH!" på ngt sätt...

2011-03-22 @ 00:21:27
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0