Paktande

Sista veckan i Hultsfred nu, det ska bli så otroligt nice att flytta. Nya miljöer, människor och möjligheter.
Förra veckan kollade jag och min kompanjon in vår nya stad och kom snabbt överens om att göra en pakt för att på bästa möjliga vis ta till vara på det Kalmar har att erbjuda. För att förgylla vår tid samt försöka växa som människor ingick vi en pakt som går ut på att båda måste ta initiativ till minst en dejt tillsammans med en okänd person varje termin i Kalmar. Detta blir intressant då dating är ett rätt främmande fenomen både för oss och rent allmänt i Sverige. Har jag någonsin tagit en fika på tu man hand med någon jag inte tidigare skapat bekantskap med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0