Västkustliga äventyr

Denna helg körde jag ett miljöombyte. Åkte till Falkenberg i onsdags för att lämna bil. Torsdagen och fredagen bestod mest av fest och catching up med goda vänner, och i lördags (igår) åkte jag upp till Göteborg för att titta på bandet Showdown som gjorde en grym spelning. I detta rockande falkenbergsband kan man dessutom finna Fredrik Baltzer från The Walk och Pär Hildebrand från Seven Days Story från samma stad. Idag har jag känt mig bakis, fastän jag agerade chaffis och rockade därav endast redbull+dextrosol igår.

Nu är jag återigen många fina ögonblick rikare, tack vare denna icke händelselösa helg. Ett av de bästa var när Fetan fick för sig att volontärstäda på Donken i Gbg kl 3 på natten. Tack för det televerket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0