Hultsfred är så 2010

Har nu bott ett par dagar i Kalmar, och jag gillar det! Vad jag inte gillar är alla pengar jag spenderat på utemat, men det är en annan historia.

Jag vill tacka Hultsfred för min tid, det var både en mörk men mycket ljus upplevelse. Jag vill även tacka de vänner som tagit sig tid till att komma och hälsa på (även fast jag i något fall fick locka med en spelning). Jag skriver ner dem härnäst, mestadels för att jag kan komma tillbaka till detta inlägg och minnas de stunder.

Jenna Lohi Peltola (x3), Erika Wallenäs, Henrik Tidelund, Gustav Carlsson, Fredrik Baltzer, Charlie Pelland, Henrik Wallenäs, Peter Wallenäs, Thom Karlsson, Svante Carlsson, Robin Palm, Petter Söderby, Yatta Gunnarsson, Andy Sköld och Erik Rojder Thonäng.

Nu fortsätter jag med mitt liv.



Kommentarer
Postat av: Stina

Hot tamale!

2011-02-07 @ 18:44:36
URL: http://sstian.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ey glöm inte Jocke och Bullen

2011-02-26 @ 10:17:58
Postat av: Jonna Lohi Peltola

Aj aj aj!

Självklart inte!

Jocke och Bullen, det var ljuvligt att ni va och hälsa på med <3

2011-02-28 @ 23:10:40
URL: http://jonnalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0