Winter Winds

Tillbaka i Hultsfred från Falkenberg. Bär fortfarande lite tyngd men allt är mycket bättre idag.
Mumford & Sons – Little Lion Man

Hade slumber party igår hos Gustav. Vi åt chips med dipp och kollade på Kenny VS Spenny, vilket är ett helt fantastiskt program! Gustav överlät sina skivor med 3 säsonger till mig. Han är en fin vän.

Imorse kl 05 körde vi genom kylan till Halmstad där G skulle jobba och jag skulle ta 05:51-tåget mot Nässjö och Hultsfred.

Väl framme möttes jag av nästan en meter högt snötäcke och en tjockt brunt kuvert från min mor innehållandes en chokladkalender, en chokladkaka, skrattande-ko-ostar, pepparmedwurst, mandelflarn, russin, kalle anka-tidningar och ett brev med 300 riksdaler i. Like.

Nu ska jag samla motivation och tentaplugga en timma.

(Ps. Glöm inte att lyssna på alla låtar jag länkar. De är bra jag svär!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0