Skatepunk och galenskap

När man inte kan åka till Falkenberg så får man ta Falkenberg till sig.

I helgen var nämligen toppengänget Petter, Yatta, Andu och Rojder hemma hos mig i Hultsfred en sväng för att äga och spela på Metropol. Det var utomordentligt lyckat och jag är sjukt nöjd med att bokningen av dessa idioter funkade så bra här i Smålands djupa skogar (och inte bara i FBG som är det enda stället jag sett dem spela). En lyckad kväll slutade med ölvaskning, staffett inne på puben (Jag och Petter vann mot Fanny och Jacob), Anna nass och mycket annan galenskap. Kolla in bandet, HelloandSo, om du gillar röj.

Idag är jag mest frustrerad. Tänkte dricka glögg och kolla på Harry Potter och Halvblodsprincen med två vänner vid namn Max Fail och Sidebjörn. TYDLIGEN tycker Swedbank att det är skoj att hålla på att feppla så mitt kort fungerar inte i hela Hultsfred, och kan alltså inte köpa glögg eller andra viktiga tillbehör. Ska gå tillbaka till byteshandel. En halv flaska hostmedicin mot ett paket russin och mandel? Någon?

Nu ska jag ta och svara på ett fenomenalt brev (Ja precis! Skrivet på papper med penna!) som min käre syster skickade till mig förra veckan.

Adiós och trevlig vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0