Colorblind

Det var en sån dag igår. En sån dag där värdefullheten skriker med sin frånvaro.
Counting Crows – Colorblind

Jag vaknade upp hemma hos Max och Björn vid lunchtid efter en kvälls festande där jag bestämt mig för att ta det lugnt. Visst tog jag det lugnare än vanligt, men den NHL och frågesportsfyllda gryningen tog hårt på krafterna och gjorde den kommande dagen totalt värdelös. Dagen spenderades i soffan med hamburgare och äppelpaj. Vid 19-tiden somnade jag i mitten av Harry Potter och De Vises Sten, och jag gick och la mig vid 21 för att sova. Lyckades somna trots grannens höga festdunk. Sov en 12 timmar lång drömrik sömn.

Idag är en tyst dag. Verkligheten är tyst. Lägenheten, internet och naturen är folktom. Inte för att jag har varit utomhus idag, men jag kan beskåda världen från mitt fönster.

Pull me out from inside.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0