Fullt och tummen upp


Sitter och lyssnar på musik i massor för att hitta alla perfekta akter till rookiescenen i sommar. Har nu avverkat genren rock och har gått vidare in på pop. Har stött på så mycket dålig musik, men även en del bra.

Helgen har vart ett betonat "nice"! I fredags rullade grabbarna från Last View och Skiller ner till Vimmerby från Stockholm för att spela på Harrys och sedan avsluta kvällen med en tung efterfest i Hultsfred. Sista skruvdragaren slank ner på efterefterefterfesten hemma hos mig vid 7:30. Värd kväll med bra musik och mycket rövskak. Är fortfarande helt ur balans, men måste ta tag i allt igen. Time, you go to hell! You go to hell and you die!

Gårdagen gick helt åt till att ta igen sömn och till att lyssna på några band. Det enda vettiga jag egentligen gjorde igår var att sammanställa betyg på några fysiska demos. Jag och Fredrik kollade också på den otroligt tramsiga filmen Rosa Pantern. Classic bakisfilm!

Nästa vecka kommer mest bestå av plugg, plugg, bandbokande, plugg och middag med Music & Event Management studenter på metropol. Och plugg.

Något riktigt nice jag hittat hittills: www.myspace.com/wickedcombination

www.myspace.com/wickedcombination

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0