dito.


Follow the water
Drain the lake and bring it back to me


Idag gick tenta nummer ett av stapeln, för denna veckan. Det var digital distribution, technology and communication som stod på menyn och kändes faktiskt helt okej bra. Lite lömska frågor, men jag en god magkänsla än så länge. Dock kan magkänslan förväxlas med den fruktansvärda taggningen jag känner för morgondagens äventyr i Stockholm som beskrivs i inlägget nedan.

Idag har jag, förutom tentat, försökt plugga på fredagens tenta i affärsredovisning och budgetering. Kan nog påpeka att det inte gått så värst bra, är relativt slut i huvudet. Tror jag ska lägga mig snart, äga huvudstaden imorgon och sedan återvända med samlade krafter för att förhoppningsvis ändå naila tentan.. eller?
På fredagkväll vankas det kändisfest, dvs vi har blivit utdelade kändisar som vi ska klä ut oss till. Jag fick äran (?) att efterlikna burleskartisten/modellen/stripteasedansösen/Marilyn Mansons exfruga Dita Von Teese. Det kommer bli en uppgift.

Nu ska jag sova tungt! Och förhoppningsvis inte vakna vid 4-5 som jag gjort varje morgon förra veckan.




Sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0