Riding the Krösatåg back


Denna helgen har vart skön, bra, konstig, skum, nice osv. I fredags vaknade jag upp och tog mig en tripp till stan Falkenberg city för att handla in en grej eller två. Dvs, jag köpte en piercing som inte funka och en töjning som jag tappade dagen efter. Köpte även ett par nya converse till mig själv i födelsedagspresent.

På eftermiddagen begav jag mig till Kungsbacka i The Walk-pojkarnas sällskap. 2:a deltävlingen av Rockkarusellen skulle gå av stapeln på Elektronen, och bandet kammade hem bra poäng. Det var en spelning väl gjord av dem.

I lördags firades min födelsedag med räkmackor, princesstårta och kakor. Sedan stack jag, Jenna och Mr. Baltzer på förfest och (addera några personer) gjorde stan. Det känns helt sjukt att man uppskattar en utekväll på Zätas mitt i vintern i Falkenberg! Har väl Hultsfred att tacka för detta. Kvällen avslutades med pizza och hockeyvinst för Finland.

Söndagen var nog den segaste dagen på ett tag. Bakfyllan undkom jag, men jag led av en allt större trötthet. På kvällen orkade jag dock ta mig utanför dörren, hälsade på hos familjen Wallenäs (drack kaffe och spelade några parti UNO) och va en sväng i Slöinge för att heja på Räven.

Måndag var det ignorering av plugg, thaimat, jesper.nu och äta allt i hela världen som gällde.

Nu sitter jag åter här på krösatåget, fast nu på väg i motsatt riktning. Som matsäck har jag en kall toast från statoil, en kall friscoburgare från Max, ett äpple, en ost och ca en miljard kakor som min syster varit god nog att baka till mig. Kan ju tillägga att hon gör jordens godaste kakor, och de blir bara bättre I tell ya!

Vill avsluta dagens inlägg med att tacka alla involverade i min helg. Jag hoppas att ni hade det lika bra som jag.




The Walk.

Besök deras myspace, dock under uppdatering och konstruktion. Nya låtar är även upcoming, I will tell WHEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0