In the name of skryt.


Dagens inlägg får börja in the name of skryt. Det är nämligen så att jag har varit en fruktansvärd motionsbög den här veckan, och bara för att jag ska hävda mig själv så kommer här en uppräkning av mina bravader:
(Söndag: Boxercise.. RÄKNAS!)
Måndag: Simma 1000 m
Tisdag: Promenad före frukost
Onsdag: Promenad före frukost + gym
Torsdag: Promenad före frukost + 1000 m sim
Fredag: Promenad före frukost + 30 min intensiv joggning

Bokade dessutom upp mig på boxercise till nästa söndag.

Utöver detta har jag hunnit med en hel del plugg.. eller har jag det? Jag har väl snarare spenderat en oändlighet med tid tillsammans med litteraturen, men jag kan ju inte påstå att det har gett mig så mycket som jag velat. Det är synd, för nu har jag fått upp motivationen men det slog mig innan att jag inte kommer att ha tid att lära mig allt iallafall (Vi har tenta på tisdag och fredag den kommande veckan). För på onsdag bär det av till huvudstaden tillsammans med min kompanjon Fanny the Lager för att njuta av Architects och Underoath. Det kommer dock bli legendariskt!

Idag är jag fruktansvärt positiv, och imorgon ska jag baka kakor!

Det var det hela

architects
www.myspace.com/architectsuk



www.myspace.com/underoath

Kommentarer
Postat av: Melie

Nu är du länkad i min blogg, sniggingen! :>

2010-03-20 @ 13:34:00
URL: http://echarlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0