Fet Pepphet


Det vankas pepphet i Hultsfret! Sista tentan för perioden är avklarad, och livet leker. Solen har vart vår vän idag, vid 2 tiden rullade vi ner till city, invigde våra nypåfyllda konton på systembolaget sen chillade vi vid hulingen med det inhandlade tillsammans med gott folk.

Nu sitter jag på mitt rum, med ett glas rött och snart på väg att transformeras till fröken Dita Von Teese. Det kommer bli gal1!

Igår kom jag och Fanny hem efter en time well spent i Stockholm. Onsdag-Torsdag hade verkligen allt att bjuda på: roadtrip, öl, fet musik, sköna människor, mer öl, bakfyllekebab.. ja till och med en kopp med kärlek. Kan inte bli bättre och vi skojar inte när vi säger att senaste tentan togs med en klackspark. Just nu är jag full av kraft och känner att jag kan klara av vad som helst, finns inte mycket som kan gå emot mig.

Nästa vecka har vi ett par obetydliga lektioner, sen blir det påsklov för hela slanten! Falkenberg, vår, ägg, öl och kanske lite utgång i stockholm om allt vill sig väl. Den som lever får se.

Nu ska jag gå och styra upp mig själv!

Catch you on the flipside!






Kommentarer
Postat av: The One And Only Charlotte!!!

Hehehe. Om du lyckades naila tentan i affärsredovisning för att du åkte på konsert två dagar innan måste du säga det till mig, så jag vet det till omtentan, så jag kan köra likadant hehehe.

2010-03-28 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0