Crackgun Shotters


Här sitts det, med ett litet glas rödvin och ett halvt öga på Notting Hill. Fredrik springer omkring och jagar Zazzas hund Smurfan som är lite av en motsats till Doris. Vi är då inte vana vid en stor hund som springer omkring ätandes av allt och skällandes. Nu dricker hon ur en kastrull i slasken.

Börjar nu gaska upp mig från i torsdags. Igår hade jag en helt obeskrivlig bakfylla att jag börjar tänka att jag inte ska dricka något med en halt av alkohol förän i slutet av mars då sista tentan gått av stapeln.

Torsdagen var fruktansvärt värd dock. Bokade bandet Shotgun Crackers från Rimbo/Norrtälje till Metropol. Om ni inte hört bandet så lär ni ska kolla in dem här, annars går ni miste om något riktigt gott.

Sökte som nyckelfunktionär i artistservice idag till Peace & Love 2010 och känner att det hade vart kul att få jobbet. Får väl återkomma om den biten om några dagar. Hoppas för övrigt att det dyker upp några mer roliga jobb i sommar. Metaltown hade ju vart något t.ex.

Nu skall jag göra något annat

Fred och kärlek och annat sånt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0