Utlandssemester + festivalpepp


Tackar Göteborg, festivalerna och alla människor jag träffat för en grym vistelse. Det bästa var fredagen, när man drack sig full på beslagtagen öl, såg rammstein och blev ännu mer glad i hatten i en van på artistparkeringen och senare ute på stan. Det var även fantastiskt fint att spendera tid hos Sani, min kusin. Hon är en bra värd :)

Nu har jag lämnat över till Falkenberg. Igår var jag och Gustav på utlandssemester i Tyskland över dagen. ca 3500 kr fattigare återvände jag igår kväll, men jag var en upplevelse, 11 flak öl, 2 flak cider, över 10 liter vin och 10 liter sprit rikare. Sjukt bra deal.

Idag är det EXAKT 2 veckor kvar till musiken på Hultsfredsfestivalen kickar igång, och jag är mer taggad än någonsin! Det kommer blir fett fett.

Mitt personliga och preliminära spelschema för onsdagen ser ut såhär:

15:30. Nas & Damian "Jr Gong" Marley
16:00. Eye Travel
17:00. The Walk
18:30. Kriget
19:00. Empire Of The Sun
19:00. Saving Joshua
20:00. Vit Päls
20:30. 30 Seconds To Mars
21:45. Kent
22:00. Tantrum To Blind
23:15. The Ting Tings
00:00. Everlast

Med reservation för förändringar såklart. Ölen brukar smaka rätt gott på campingen, om ni förstår? Fetmarkerade dock de spelningar jag ser fram emot extra mycket.

Om du har en iPhone kan du skapa ditt egna schema! Ladda ner appen HÄR.

Se hela festivalens spelschema HÄR.


TAGGA PEPP OSV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0