School's out for summer


Äntligen! Nu är det sommarlov på riktigt. Skickade in hemtentan för ett par timmar sedan, så sjukt gött att slippa åsynen av den. Denna veckan har varit.. skrivig. Satt en timma i tentahallen idag och stirrade på frågorna om kalkylering och kliade mig i håret. Visste att jag inte skulle ha en susning på den tentan, har ju inte hunnit plugga något alls på grund av allt annat jag har varit upptagen med. Men idiot som man är ibland så hade jag anmält mig, och var således tvungen att visa mitt nylle för tentavakten iallafall.

Igår skickade jag iväg avtal till alla banden som ska spela på Rookiescenen på årets Hulsfredsfestival. Banden är satta och vi spikade spelschemat i onsdag, jag är nöjd! Häng med på festivalens hemsida för att hålla dig uppdaterad om banden som släpps lite då och då. Hemsidan heter logiskt nog: www.hultsfredsfestivalen.se

Kolla även in de fräcka rookiebanden som släpptes i veckan:

Last View
Aim For The Sunrise

Är överygad om att det kommer bli äg i Rookietältet när dessa band intar scenen. Hoppas jag träffar så många som möjligt av er där!

Nu ska jag ta mig upp på övervåningen och samla mitt pick och pack. Imorgon bär det av till Stockholm där jag ska förtära välförtjänad öl och bara ha det nice. Åtminstone fram till måndag då jag börjar mitt knegarjobb på Löwenströmska sjukhuset i Upplands Väsby.

Önskar alla och mig själv en superspecialawesomemegasommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0