GBG


Hello!

Imorse vid 05 bytte jag ut Stockholm City till Göttelaborg! Jag var exakt trött efter endast två timmars sömn den föregående natten. Var nämligen på Harry B James med Fredrik och kollade på punkjävlarna HelloAndSo från Fbg och umgicks med lillasyster Jens till sent på natten. Lätt värt!

Nu ligger jag hemma hos min grymma kusin Sani och kollar på en fräck film som heter "Kick-Ass". Orginell superhjälte-film. Var nere i frihamnen hela dagen med Fanny på möte inför veckans festivaler. Imorgon kör vi igång direkt med West Coast Riot. Mitt uppdrag kommer vara att upprätthålla en fin säkerhet. Tyvärr jobbar jag under Dillinger Escape Plan, vi får hoppas att jag är med i patrullgruppen, så jag kan marschera förbi.

Idag släpptes även de sista rookiebanden till Hultsfred X. Kolla in, lyssna och förbered er för ljuvlighet! Släppter hittas lätt och slätt HÄR.

Nu ska jag ge fan i datorn för en stund och bara leva mig in i filmen.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: sani

weeeey

2010-06-17 @ 12:34:44
URL: http://sanilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0