Ännu en dag till spillo..


.. så var det inte det ;PppPP.

Jag har faktiskt gått upp vid 9 idag för att åka bort till Årstad och klippa Rävens man så han kan få alla honor på midsommar. Efter det bjöd han mig på thaibuffé som betalning. Jag blev mycket belåten.
Efter thai hängde jag en stund på skrea strand med Jenna. Vädret har vart N I C E.

Idag är det torsdag, och det är det om två veckor också. Om två veckor är det torsdag på Hultsfredsfestivalen, och därför tänker jag passa på att dra upp mitt personliga spelschema för denna dag:

14:30. Monark X
15:00. Aim For The Sunrise
15:15. Hoffmaestro & Chraa
16:00. The Majority Says

17:45. Maskinen (och hoppas att dom kör "segertåget" just när jag är där)
19:00. Deftones
20:00. You Say France & I Whistle

22:00. Khoma
23:00. The Masses
23:30. Johnossi
00:00. Marissa Burns Trey
01:00. The Hives

Som jag nämnde i onsdagens inlägg så kan detta såklart mycket väl ändras. Och de fetmarkerade spelningarna är extra viktiga för mig. Hur ser dina scheman ut i sommar?

Imorgon är det midsommar, och jag ska på midsommarfestfan hos Petter. Zoom zoom zoom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0