Whats up? Up is up


Idag var en praaa dag! Solen hälsade på hela dagen och beställningen från junkyard trillade in. Nu är jag en zipcrew och 2 t-shirtar rikare minsann! Trillar in gör också löningen, dvs lånet, imorgon.
Antar att allt känns lite lättare och finare när jag vet att jag imorgon kommer att sätta mig på krösatåget på väg hem till Falkenberg över helgen. Det behöver jag. Om det är några som helst komplikationer med tågen så kommer jag antagligen att mörda någon.
Det jag egentligen ville säga med dethär inlägget är väl egentligen att jag är välmående och är mer än redo för denna helgen, och öppnar mina armar för allt den har att erbjuda. Sen ska jag försöka äta så gott som möjligt också.



P.O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0