Gammelgädda


Skulle sätta mig ner och äntligen börja dra mitt strå till stacken i grupparbetet som ska redovisas på måndag. Självklart är hemsidan jag behöver gjord av skit.

I tisdags blev Jonna bestämt lite äldre, hela 21 laxår är jag fylld. Födelsedagar ska alltid vara så sjukt hypade, de var faktiskt mycket roligare när man var liten. I år var första året jag inte firade med tårta. Men vad gör det, jag hade ju fina vänner som lagade mat. Jag tänker nog faktiskt ta det där lite mer detaljerat, bara den viktiga biten: Stina gjorde rödbetsbiffar, fetaostsås och rotfrukter i ugnen. Senare gjorde Fredrik, nya roomien, banana pancakes med chokladsås. Allt var ljuvligt. Helt enkelt.
När vi inte åt gick vi till Valhall och kollade på bion Metropia (cool) och spelade spel. Presenter fick jag också, hela två stycken!



Förra året hade jag och Gustav brak-kalas. Det var brak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0