Det känns som en konspiration..

.. att se två av sina ex interagera på facebook.

Jag måste ändå säga att det känns lite skruvat att två människor som båda varit viktiga i mitt liv och tidigare vägrat ens kolla på varandra nu har en bättre relation till varann än vad de har till mig. Det suger att, även om saker och ting slutat (relativt) väl mellan oss i båda fallen, känna sig lämnad utanför endast observerandes när ni två kan ha en mer ärlig relation till varann när jag förr varit så nära. Nu är jag mil bort, inte bara bokstavligt talat. Så orättvist långt borta. Är det verkligen ett pris som måste betalas när man ingår och utgår ett förhållande? Jag ska aldrig mer bli tillsammans med någon om det innebär att en underbar vänskap går förlorad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0