Christmas Lights

Ska sluta skriva med ingresser nu, ser ingen mening med det när det ändå är sjukt värt att läsa ALLT jag skriver.. eller?

Idag har vart en lat dag. Igår var det fest eftersom vi gjorde tenta i speciell kontraktsrätt. Känns som en evighet sen. Denna dag har jag mest chillat runt på mitt rum, fast min närvaro har till största del varit i det oändliga internet. Var förbi Vimmerby och Mariannelund en sväng också och jagade bussen som Fanny skulle åka med. Bussen var hela tiden steget före så vi åkte hem.

Jag ska väl inte ordbajsa så mycket mer än att jag har gjort en stor del nya upptäckter idag. Och OJ så fina upptäckter sen! En är att Parkway Drive ska till Metaltown 2011 och att Kings Of Leon är bokade till både P&L samt Roskilde nästa sommar.

Den mest sköna upptäckten jag gjorde idag är Coldplays nya jullåt. Jag släckte alla lampor och såg igenom hela videon i fullscreen. 4:30 minuters nicehet. Gör det du också. Mitt tips för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0