Buffalo Soldier

Kyckling på fredag, det enda jag vill ha.

Fast det bli la inge me det. Istället blir det (typ) vår sista fest i Hultsfred innan vi drar oss ner till Kalmar för att fortsätta våra studier efter jul. Själva fiaskot är väl ändå att de flesta i min klass redan har stuckit så vi blir inte många, utan festen kommer mestadels bestå av nya ettor. Inge fel med det, men det är lite trist att splittras såhär plötsligt.

Hursomhelst, det vankas maskerad och vi alla festdeltagare har fått roller tilldelade från festfixarna. Jag har fått äran att vara den helt och hållet exeptionella skådespelerskan Helena Bonham Carter, min favorit. Hennes roll har jag valt själv, och jag kan läcka till er bara att jag tänker vara Bellatrix Lestrange från Harry Potter. Inatt har jag sovit med hela huvudet fullt med flätor för att få bukt med mitt raka hår. Känner mig som en rastafari.

Jag älskhatar Bellatrix. Hatar henne av hela mitt hjärta i boken, därför tyckte jag att det var väldigt orättvist att det var just Bonham Carter som tillsattes till hennes roll i filmen. Hon är ju så cool. Så vad ska man göra, hade antagligen inte gått att hitta någon bättre, jag får fortsätta med denna emotionellt skruvade relation till henne.

Ha en riktigt awesome fredag alla ni!


Kommentarer
Postat av: simone

skön bild :D

2010-12-10 @ 11:38:13
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0