Tack & Lov


Onsdag förra veckan började vårt påsklov. Detta har varit en magnifik tid. Den började hemma i Falkenberg med fest mest hela helgen på ett sugande Bratt som starkt kommer att bojkottas av mig under sommaren. De behöver verkligen gå någon slags kurs för att lära sig hur man behandlar kunder. Jag tror inte de har någon aning om vilken skada negativ word-of-mouth kan ha för deras verksamhet.
Däremot var festandet utanför bratt mycket trevligt. Fest hos Erika på lördagen med en bunt gamla nissar och Downtown var i sitt esse. Monkeybrain! Värd shot.

I Falkenberg vankades också Hallandsfinal i Rockkarusellen som vanns av våra hemmapojkar The Walk. Grattis grattis, vi ses i Göttebaarg den 25:e april!

Just nu sitter jag hos fader Marko i Rosersberg, Stockholm. Bestämde mig lite spontant att ta bilen upp i torsdags morse för att jag kände att det hade varit nice. Idag har vi firat pappas 49 årsdag med Bombaygryta, Sachertårta och en ljuvlig citronkaka med vitchoklad och pralin som jag bakat med egna händer.. kommer antagligen inte äta något de nästkommande 7 månaderna.

Förutom att spendera tid med min far häruppe så svängde jag även förbi Nisse en snabbis. Det var också värt.

Imorgon är det återvändo till Hultsfred för att läsa in resten av all information som skall bearbetas de kommande två månaderna. Är inte jättesugen på att återvända även om jag tycker att det är högst intressant, jag har lite hjärnspöken, MEN det är trots allt bara TVÅ månader kvar på första året av utbildningen och det är rätt insane. Känner dessutom på mig att sommaren kommer bli grym.

Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0