Rockkarusell och tjej som ska ha smäll


Sitter på en härlig 7-timmars bussresa från Göteborg till Stockholm. Lyckligtvis är det bara ca 1 timma kvar. Höll på att få lite panik innan när tjejen brevid mig satt och lyssnade på R'nB på sin iPod på en alldeles för hög nivå, hela vägen från Borås till Norrköping. Hoppas hon blir döv.
Vad jag ska göra i Stockholm? Hälsa på en vän och gå och äga Debaser Slussen där både hans band och min klasskompis band, Skiller, ska spela. Så om du åh läsare har vägarna förbi, kom in och äg du också! Kostar bara 100 svenska riksdaler. Tisdagsöl är gott med.

Igår blev det bussresa upp till Göteborg från Falkenberg med Pop 'N Roll-bandet The Walk. Det stod distriktsfinal i Rockkarusellen på menyn, och den vanns självfallet av dessa pojkar! Största grattis. Finalen går av stapeln den 29:e maj i Uppsala, och nog ska vi ta hem hela karusellen av rock!

Här har vi intevju och recension från gårdagen: http://www.mediajobb.net/rockkarusellenbrewhouse/TheWalk.html

Läs vettja!

Nu ska jag koncentrera mig på bussåkandet.

Kommentarer
Postat av: Jess

Smidigt, jag lyssnar :P

2010-04-27 @ 11:04:22
URL: http://jesskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0