Epic night


Häj häj!
Kom precis hem från en fin cykeltur med Joels grymma, blå mountainbike. Kraschade hos honom efter en grym kväll i Falkenberg city!
Det hela började faktiskt vid 2 på eftermiddan då familjen åkte till Laxbutiken och käkade ljuvlig mat och drack vin. Sen blev det fika och grejer för mamma fyllde 45 barre. Efter det stack jag hem till Joel med Henke fettskallen Tidelund (som inte var ett block längre, utan har blivit smal på något vänster!) och drack ett par öl och snackade gamla My Secret Way minnen. Efter det promenerade vi till Lizette som fyllde år, och återförenades med massa kära vänner. Vid 10:30tiden ville folk in till stan? Så vi som inte ville det stack till biografen Storan där Part one, eller HELLOANDSO som de nu heter, stod med sin nyinköpta turnébuss. Självklart skulle alla klämma in sig i den, och det var sjukt nice party! Efter detta party stack vi till Bratt ett gäng, sjungandes på 123456 pokèmon, och där var också nice. Satt mest och snackade, nä bråkade, hockey med Skorpan. Tror han blev lite förbannad på mig :)
Kvällen slutade på Falkenbergs, det är ju standard!

Nu ska jag duscha och göra mig redo för att åka iväg till Brewhouse, Göteborg med The Walk och rösta vidare detta fantastiska band i distriktsfinalen i rockkarusellen!

Fred, blommor och kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0