Vardagsgodis

Här sitter jag och väntar in sömnen. Jag funderar på alla objekt för glädje jag har för stunden. För att nämna några så kan jag för det första tala om att mor får komma hem från sjukhuset imorgon, och ännu bättre är att hon har fått sin onda rygg opererad. Mer godis i vardagen, och godis i form av jättechoklad, är att en av världens mest bästa människor har återvänt till Falkenberg idag efter ca ett halvårs arbete i Norge, nämligen Joel Jönsson, och imorgon ska han ha ett mycket efterlängtat 20års kalas. Det lär ju bli kramkalas. Bigtime!
   Den sista karamellen som jag tänker dela med mig av är att det i skrivande stund ligger en hemskt bra pojk bakom mig och snarkar in my very own bed. Tänker inte vika ut mig alltför mycket, men ni ska veta att han är fin. Utvändigt och invändigt.

PUSS
  

Kommentarer
Postat av: sani

jonna jag har inte fått något mejl:(

2009-03-14 @ 15:53:55
URL: http://sanilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0