Vilken är din favoritfärg?

Min helg har vart superb på o-ren franska. Jag har inte gjort något speciellt, men jag känner mig så alive. Jag känner mig sjukt filosofisk och djup, mitt sinne har liksom öppnat sig på något konstigt höger. Jag kan för första gången i mitt liv tänka klart, och jag gillar läget. Jag gillar mitt liv, inte minst att jag är fri från fenomenet jag gärna vill kalla för förhållande, för ärligt talat, det jag var i var nog rätt så långt från ett förhållande som man kan komma. YAY jag dissar i min blogg, sårar, styckar, men det känns bra. Jag är redo att börja på ny kula, och ja, jag gillar läget.
   Jag misstänker starkt att det var det enformiga och destruktiva tänkadet som var inkluderat i förhållandet som saktade ner mig, men nu ser jag alla möjligheter och blivit blind för problem. Jag har fått jättemånga lösningar under helgen angående framtid, karriär, olika delar till låtar som inte har passat men som plötsligt gör det, lösningar till egna frågeställningar. Jag hör, ser och förstår saker på en klar nivå, och det är en otroligt befriande känsla.
   Fast nu blev jag sjukt distraherad av något hemskt intressant (sanning & konka på msn), och kan därför inte koncentrera mig på att vara intellektuell och vis här längre.

SEE YA, WOULDN'T WANNA BE YA
(serri, jag vill inte va er, jag vill va mig själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0