I begynnelsen af 2009

Livet är ljuvligt. Är helt upprymd av positiva tankar och känslor. Jag tror det måste vara för att vädret älskar mig, och jag älskar vädret tillbaka. Kände mig riktigt peppad och drog iväg för att jogga imorse (med P.O.D's album Satellite). Skogen som finns vid min fars hus här uppe i 08-land är så sjukt inspirerande, filosofiska tankar och nätta lyrics föds i den skogen på stubben (hööööh, jag är n3rd).
   Jag tänkte fortsätta med min nördighet lite till och berätta att jag har kommit till insikt när det gäller mitt lovelife. What the hell was I thinking? Men det är nytt år, och jag är 100 centimeter visare.
   2008 var ett kickass år, det bästa i mitt liv. 2009 har börjat harmoniskt, och jag har rövstora förväntningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0