Sieben Acht, Guten Nacht

Jag tror jag måste börja sova mer, sömnlösheten har en destruktiv verkan på mitt sinne. Imorse var jag helt väck när väckarklockan ringde vid 9. Jag blev sjukt rädd, hoppade upp ur sängen och praktiskt taget skrek "Ja klart, men om du vill så FÅR du sätta in Boromir i kylskåpet". En halvminut senare kollade jag mig själv i den 50 cm långa spegeln på mitt rum och undrade vad jag sysslade med. Helt dum kände jag mig.
   Dagen har varit rätt produktiv. Inte fysiskt, för jag har inte gjort så mycket. Däremot har jag dealat en del och kännt mig som en del av människans ekosystem, vilket stimulerade min livsglädje.
   Jag fick dessutom reda på idag att jag ska spela bas i Bredängs församling nu på söndag, och inte om 2 veckor som jag tidigare trott. Den här nyheten fick mig att se en positiv sida av att Fbg åkte ut från körslaget, för nu har jag mer tid att träna på låtarna (som jag inte ens fått ännu) istället för att träffa peeps från hemstaden som jag skulle gjort på lördag annars. Lättnad.
   Förövrigt har jag spenderat tid med min lillebror idag. Han blåste mitt redan torra hår och borstade det (dvs lekte frisör) medans jag låg på mage i min säng och knappade på laptopen, vi har ritat (som hastigast) och kört rally ute i januarikylan.
   Men nu tänkte jag ta tillfället i akt och bättra på mina sömnvanor, dvs stänga av datorn och släcka lampan innan klockan slår 02:00.

Sieben Acht, Guten Nacht



Sjukt biff ser jag ut och vara med, pga alla höndra lager kläder man måste ha för att inte frysa!



Okej, bilden är inget skrytobjekt, jag var faktiskt relativt omotiverad när min bror tvingade mig att rita. MEN jag lägger upp den för att skylta med min kärlek för min syster (om ni inte har fattat det än så äre vi 2 på bilden).

Kommentarer
Postat av: Jenna

Until you smile, va.

2009-01-29 @ 18:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0