Farväl Falkenberg

Skoj, nu pallar man inte ens kolla på det programmet längre. Någon idé om vad jag nu ska hitta på under lördagkvällarna här uppe i staden med stort S ?
   Dagen har vart ganska tråkig. Jobbade ett par timmar, sen kom jag hem för att hitta pappa ute i skogen med en lägereld på g. Det var doock hög mysfaktor, när vi satt alla samlade och grillade korv som riktiga finnar över en eld, med pinnar som vi själva täljt ur tunna grenar.
   Jag har förövrigt en teori om varför Fbg åkte ut från körslaget idag. JO listen up, det är för att alla falkenbergare är ute och dricker langaröl (vilket jag iofs också hade gjort om jag hade vart hemma) istället för att rösta. Och tanterna som annars skulle heja på vår fina lilla kör hinner ju somna innan programmet är slut.
   Rätt off man känner sig när folk från hem ringer och smsar från lördagens fest, tankade och glada medans man själv sitter på sitt lilla och fruktansvärt kalla rum, letandes efter en låt som finns på ett Need For Speed spel från stenåldern. Så har mitt axelband gått sönder med, ofta det händer ens..
   Fan va opepp jag blev nu, FAN. Vill ju bara va dricka öl, va kärleksFULL och sprida glädje åt folket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstade dock 2 ggr! Och alla vi som var hos mr Rubin röstade så =)))))) jag gjorde min andel haha!

2009-01-18 @ 17:48:47
Postat av: Jenna

haha jag känner mig aningen träffad & de va najz igår. hittade du låten?

2009-01-18 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0