Värd invigning av mitt nyupptagna invånarskap i Falkenberg

Hejohå, vilken seg dag. I princip hela dagen har spenderats i min säng här i Falkenberg, med undantag från frukosten som åts på två-i-en pizzeria med Maddis som låg över natten på min bäddsoffa.
   Gårdagen var en intensiv dag. På morgonen packades bilen och jag drog iväg på motorvägen mot Helsingborg Göteborg för sista gången på ett långt tag. Jag hann knappt komma hem innan jag skulle iväg, iväg till Morup för att överraska Sebbe på en fest som organiserats av hans föräldrar. Det var värt.
   På natten lyckades jag ta mig till stan för att möta folk som hängde med hem till mig på efterfest. Gal1, men ett bra sätt att "fira" den högt överskattade kommersiella högtid som vi kallar Alla Hjärtans Dag. Så, tack till alla.

There's no place like home

Kommentarer
Postat av: sani

hoppas ni hade kul på festen:D

2009-02-22 @ 11:35:53
URL: http://sanilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0