Gratis är Gott

Just nu sitter jag och funderar över min ekonomi medans jag lite halvt tröstäter en 100 grams schweizernöt som mamma skickade i posten under veckan. Jag bor och jobbar hos min far nu, och sparar pengar till en resa till Spanien eller Sydamerika i vår. Jag vill vara borta en längre tid, och jag vill ha pengar över till andra saker, som festivaler och eventuell högskola. Därför har jag insett att jag inte kan spendera pengar på kläder och mangaböcker som jag så länge har drömt om. Jag tror jag gör ett undantag när det gäller mangaböckerna, har länge velat börja min "The Tarot Café" samling på engelska. Har en bok på finska hemma, och den är helt underbar. Så vältecknad och fylld med berättelser som berör.
Min slösaktiga sida när det kommer till kläder kommer dock få lida iallafall ett tag till, vilket faktiskt är lite jobbigt. När jag har byggt upp ett köpförbud så kan jag knappt gå in i en affär utan att hitta något som jag gillar, och kommer oftast ut ur butiken med en påse i handen. Men nu tror jag att jag kan ha hittat en bra och extremt ekonomisk lösning! Jag blev medlem på en hemsida där man samlar poäng, och när man har samlat ett visst antal, så kan man byta ut dessa mot presentkort på H&M (som är den affär jag handlar mest på om man bortser från junkyard.se).
Värt att bli medlem! Det kostar inget men man får gratis kläder. Det är helt upp till den enskilde individen och man förlorar inget på det

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=26348

Använd länk om du också vill registrera dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0