"Surt" sa jag, jag sa "surt"

Idag har varit en för jävla dålig dag alltså. Vacker, men man har inte kunnat njuta av den. Har haft en helt konstig feeling, och varit allmänt emotionell hela dagen. Jag vete fan va det beror på riktigt ens. Började till och med att lipa åt reklamen till "bröllpsform", hahaha!
Men det händer ibland, man hänger upp sig på något som gör en ledsen och sen glömmer bort det, och därefter blir man skitless på varje liten sak som går emot en. Ibland undrar jag om jag kommer kunna vara lycklig någonstans. Idag kanske bara är ännu en sån dag, imorgon är säkert en bättre dag och ibland undrar jag seriöst om jag inte är lite halvt schizofren.
Nu följer ett inlägg på engelska så att mina utlänska vänner också kan förstå vad som pågår i mitt liv.

ps. förövrigt så käkade jag äckligt goda kycklingvingar till middag!

Dricker varm choklad efter en slitig dag på jobbet, sällskapad av K. Alv

Dricker varm choklad efter en slitig dag på jobbet, sällskapad av K. Alv

Kommentarer
Postat av: klingan

gillar bilden:)

2008-10-10 @ 18:07:13
URL: http://sanilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0