Gränsen mellan nyheter och skvaller, nån som vet?

Gick precis in på aftonbladet.se för att uppdatera mig lite om vad som har hänt i världen. Den första artikeln handlar om ett dubbelmord i oscarsbelönade skådespelerskan Jennifer Hudsons hus, följt av "Sarah Palins stylist tjänar 85 000 mer än McCains utrikespolitiske rådviare" och det senaste inom Idol 2008. SEN, ungefär halvvägs ner på sidan, kommer nyheterna om finanskrisen, Caroline-fallet och andra VIKTIGA nyheter. Vad fan bryr jag mig om hur mycket en amerikansk politiker lägger på sin stylist? Visst, det är ju verkligen skit att en sån stor summa pengar läggs på något så meningslöst och ytligt när de kan användas till så många andra bättre syften. Men är det verkligen det mest intressanta att skriva om inom den amerikanska politiken undrar jag? Och vad händer i Colombia? Mellanöstern? Hur har finankrisen drabbat Afrika?
Jag blir så sur, nu orkar jag inte ens kolla på någon annan hemsida. Jävla aftonbladet, "Sveriges nyhetsportal".

Kommentarer
Postat av: klingan

uppdatera snart!

2008-11-13 @ 00:12:05
URL: http://sanilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0