Färgglada löv och grått regn

De sista tre veckorna  i september var otroliga. Helt vackra med solsken och en natur som gud tappat sina målarburkar på. Idag är det den första oktober, och regnet har öst ner hela dagen. Men det hör väl till antar jag, hör till hösten.
   Pratade med Micke innan, det ser ut som om att mötet/lektionen blir av på fredag. Jag ska bli satt på prov känns det som, han ska se vad jag kan. Måste erkänna att jag är nervös. Känns som om att jag kommer ställas framför en dömande jury, och jag är sämst på att improvisera.
   På tal om jury så tittade jag på idol ikväll. Jag har aldrig brytt mig så särskilt mycket om det, men det är kul att titta nu när det för första gången är riktigt bra artister. Det är svårt att veta vem man ska heja på för det finns så många bra, men jag vet att fel person åkte ut idag. Gillade hennes röst, stil och person. Det blev knasigt, hon skulle varit kvar.



Dessutom är hennes hår otroligt fint. Precis som Ariels, Den lilla sjöjungfruns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0