Bye Bye Baby

Igår åkte min favorit hem till lilla Falkenberg igen. Efter 3 långa och underbara dagar dröjde bara härliga minnen och en gigantisk sömnskuld kvar hos mig. Tidigt på torsdag morgon tog vi tåget till T-centralen, jag var tvungen att följa med, för om man kommer från en liten knattestad som Falkenberg så finns det no way att på egen hand byta tåg själv tydligen. Inte om man har kasst lokalsinne iaf. MEN gladeligen hängde jag på, och så hade vi vår sista måltid (frukost) på McDonald's på stationen. Jobbig var dagen, efter ett tråkigt goodbye följt av slaveri på jobbet och en kass mage. Dock kändes det inte förödande att skiljas åt, för det var inte "hejdå" för alltid, utan snarare ett "ses snart igen".
Idag var en kalasdag. Åkte till jobbet vid 12 tiden, jobbade lite för att sedan dissa det för en fika i kafferummet med personalen. Det var inte mycket jag hann jobba när jag vid halv fyratiden åkte hem för att klippa mig hos frisören som var hemma hos oss. Nu har jag fräscht hår igen, eller aff.. snart! Vi planerade en väl behövd färgning också. En lugg flyttade iallafall in i mitt ansikte idag, vilken än så länge känns bra. Ska ta en bild imorgon och se om jag fortfarande håller med då!
Nemen nej, nu ska jag gå och krypa ner brevid min lillebror som valde att sova i sin loftsäng inatt.

Prisa Lord för lyckospridande sms och chokladfylld post!

Kommentarer
Postat av: Kindén

Jag tycker allt att du kan ta och pallra dig hem nu. Vissa saknar dig! ;* Love

2008-10-18 @ 18:47:08
URL: http://metrobloggen.se/melie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0