Love is not a gift, it's a double homicide

Idag känns det inte bra igen. Efter en relativt tom helg så har jag börjat tänka alldeles för mycket igen. Destruktiva tankar. Jag vill inte hänga ut alla här, men det känns som om att jag behöver snacka med någon som verkligen lyssnar och har svar på mina frågor. Någon som känner både mig och herr mytomanslan. Jag tror jag är helt svart inombords vid det här laget.
För att byta samtalsämne kan jag påpeka att jag har hittat en hemsida med en del schyyyrra kläder faktiskt. forever21.com är dess adress och tröjan downunder är ju knappt ett stort "vill ha".
Håller även tummarna för att jag ska hitta min nyårsklädsel snart. Vart händer den roligaste nyårsfesten btw, någon som vet?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0