Gold mine!

I dagens lucka i julkalendern på mode.feber.se (som jag tidigare tipsat om) kan man vinna en fantastisk och absolut kalasfin berlock (se bild nedan). Grejen är den att jag måste ha den.
   Den finns även på hemsidan kyssjohanna.se som verkar vara en riktig guldgruva av fina föremål. Det är främst varumärket Disney Couture som jag vill ta upp i rampljuset. De har helt ärligt ett par grejer som seriöst får mig att dregla. Bokstavligt talat. Att jag är ett stort fan av Disney hjälper nog inte heller..
   Om jag INTE, o du grymma tanke, vinner så kan jag ju tipsa alla mina rika vänner (som förresten inte finns för alla är ju så jäkla fattiga nuförtiden xD) om en julklapp som skulle få mig att flyga till en annan värld av glädje!



Rimmet som borde ta hem tävlingen :

Sometimes our world seems so cold,
we're losing faith, we're growing old.
I've been searching for a better place,
I've traveled through both time and space.
But I can not find this world of peace,
so can you help me get there please?
Come to me, take my hand,
lead me to my wonderland,
take me to this Neverland.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker berlocken är så gott som din :) I alla fall med det fina rimmet du skrev, grymt bra!

2008-12-06 @ 19:07:30
URL: http://zuxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0