Vinst varje gång. NAAT

Dagens oro: Kräkbacillerna från min bror som tydligen är sjuk. Inte coolt. Jag undrar, hur blir det med städningen på sjukhuset om jag blir sjuk? Inte har väl jag någon back up ..
   Förutom dagens lilla orosmoment så har min dag varit bra. Riktigt bra när jag tänker efter. Arbetandet gick som en dans och så har jag köpt julklappar. Det kan nog vara bland det bästa jag vet. Tillsammans med musik och julkalendrar. Ännu har jag inte vunnit något i någon kalender förresten. Jag upplyser er om den dagen någonsin kommer.
   Innan kändes det som om att jag hade så sjukt mycket att skriva om, men nu verkar allt vara borta. Har nog alldeles för mycket att tänka på så det inte går att fokusera sig riktigt.

Svenska tv-kalenderN är ju iallafall bra :D

Kommentarer
Postat av: klingan

bättre ha en chokladkalender.. då vinner man varje da;)

2008-12-05 @ 16:32:48
URL: http://sanilainen.blogg.se/
Postat av: JanneP

årets julkalendern är ädel! riktigt ridderlig är den.

2008-12-13 @ 20:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0