Kalendrar

Jag har kommit fram till en sak, jag älskar julkalendrar och chansen att vinna (även om man sällan gör det). Jag har för nuvarande 3 kalendrar på mitt rum och följer nog ett 20-tal på internet samt svenska och finska julkalendrarna på TV! Det är nog rätt galet..
Förövrigt så tittade jag precis på sista avsnittet av Prisonbreak säsong 3. Extremt beroendeframkallande och något jag verkligen kan rekommendera. Väntar otåligt på att säsong 4 ska komma ut på dvd-box och Michael Scofield står högt upp på min önskelista i år. Synd bara att tomten inte alltid ger en allt man vill ha, men i år håller jag tummarna extra!
   Men neheni, nu ska jag lägga mig ner och drömma massor. Undrar vad min hjärna har att bjuda på ikväll. På sistone har jag sett väldans mycket av en särskild person som jag umgicks rätt mycket med ett tag i somras, what does it mean?

Sleep tight folks!

Ps. Bara för att jag är så jävla shysst så ska jag tipsa om min favoritkalender hittills! Den finns på mode.feber.se . Enjoy!


(psst tomten! This is what I'm talking about)

Kommentarer
Postat av: klingan

oj... jul galning:P

2008-12-03 @ 15:56:35
URL: http://sanilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0