Quiero que estés aquí


Gårdagen var en riktig flopp, men dagens dag har varit desto bättre! Knappt något att göra i skolan, FINFINT väder, betalat räkning och värt att nämnas är att jag vann när vi spelade kort idag ^^
Jag har faktiskt dessutom sökt till två utbildningar på högskola idag, fast det lär bli fler skulle jag tänka mig. Men iaf, Musik och event management i Kalmar och Miljövetenskap i Karlstad verkar ju rätt nice. Ändå är jag inte riktigt sugen på att läsa vidare ännu. Helst hade jag sett att jag fick jobb i Rovaniemi i höst och jobbat sönder min själ för att sedan ha råd att åka till Spanien eller Sydamerika till våren och bo där några månader. Nu vet ni det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0