Hur gör de?


Hur orkar de studera ihjäl sig på veckorna och festa sönder sig på helgerna? Jag förstår inte, jag måste ha blivit oerhört lat, eller så har jag dålig självdiciplin. Här sitter jag med två rostade men avsvalnade rågbröd med herrgårdsost (yes, that's how I like them) medan de flesta av mina klasskamrater precis har avslutat sin andra lektion. Jag är faktiskt inte sånhär egentligen, och jag undrar vad det är som har hänt. Studenten är om två månader, hur svårt kan det va? Nej, denhär veckan blir annorlunda, jag har ännu en gång gjort en lista och ett schema för veckan, och denhär gången ska jag följa den.
   Nu åker jag till skolan så jag hinner till 12:15 lektionen. Engelska C, redovisning på onsdag. wie.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kolla in den nya filmen i min blogg, 5 och 7 år gamla tjejer som dansar GRYMT BRA!

2008-04-07 @ 11:55:04
URL: http://huumlaan.blogg.se
Postat av: KINDÈN

HERRGÅRDSOST is the shit <3

2008-06-22 @ 14:40:43
URL: http://hanky.se/melie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0