Very duktiga jag, och Dagens i-landsproblem

Japp, jag har finally gjort det. Jag har börjat cykla till skolan ^^ Idag var andra gången, och hittills har det gått bra, så länge det inte blåser eller regnar. Jag är så stolt över mig själv. 
Har stött på ett problem dock. Övergångsställen. Man har äntligen fått upp farten, så ska man köra över och en bil närmar sig. Då bromsar man ner lite så att bilen ska hinna köra först, men det hinner den aldrig så man måste stanna helt och vänta. Och vad gör bilen då? Jo, stannar den också. Visst, jättesnällt av bilisten, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var lite irriterad. Tacksam, men trött för att man måste trampa upp farten igen.

Min cykel suger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0