Pissar du på mig så pissar jag på dig. Pissdag.

När jag vaknade igår morse så undrade jag någon sekund varför jag mådde så dåligt, men när jag såg alla ihopknycklade toapappersbitar som låg omkring hela golvet blev jag snabbt påminnd om nattens nyhet. Fan också. Fan fan fan! Hela dagen blev pissig. Hur ska jag orka ta mig igenom dethär igen? Ni, särskilt du, kan inte ana hur illa det faktiskt känns. Mitt ordförråd är inte tillräckligt utvecklat för att jag någonsin ska kunna förklara för er.
   Inte nog med det så har all snö försvunnit, bortsett från de få fläckarna som ligger vid vägkanterna och plågas av förbipasserande bilars avgaser. 15 cm snö bortblåst på en dag, likaså lyckan du fyllde mig med.
   För att ha annat och tänka på så var jag förövrigt på konferens igår om Riksbankens prognoser över hur den finansiella krisen ska påverka Sverige och Världen under de två kommande åren och om nyheter för småföretagare, vilket var det mest stimulerande jag har gjort på nån månad. Jag var även och käkade någon slags julmat på märsta byggcenter för företagets del. Den billiga skolmats-skinkan och eldorado musten var väl inte så mycket att hurra för, men årets första glögg var både efterlängtad och god.
  
I think I'm the first one to say that I wish I could turn ahead time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0